20 Temmuz 2009 Pazartesi

Yorumsuz...

Bu sen olmak zorunda değildin, böyle birine dönüşmek zorunda değildin.. Benim aşık olduğum kadın bu değildi, ömrümü adadığım kişi bu değildi...

• Evet yalandı tabiki İnanma aq Bananeee çok si*imde Yani sana bişi sölicem Ben hayatında görüp göremiceğin bi insanım tamam mı kendimi övmek gibi algılama sonraki ilişkilerinde görüceksn bunu hatırlarsn dediklerimşi çok aricaksn beni garanti veriyrm ama snnle barışırsam en adiyim tamam mı bi defteri kapattımmı tam kapatırırm kapatmaya karar verdmmi iş bitmiştr ben elimden geleni yaptığımı düşnüyorm

• emin ol bundan sonra bulacdagım kımse kendını ifşa eden biri olmayacak

• seni geri kazanmak için dahada bişi yapmicam si*tir o zaman defol bul kendine birilerini hadi defol!'

• si*tiriyorum mrak etme

• evet si*tir pislik defol adisin sen tamam mı ADİNİN TEKİSİN KENDİNDE BİLİYOSUN ADİ OLDUĞUNU

• haltları sen ye affetmeyinc bn kufuru yıyorum dimi

• AHAHAHA AFFETMEYİNCn SEN KMSNKİ LAN KM KMİ AFFEDİYO AQ SEN KİMSİN? AQ HALTLARI KENDİN YEDİN YALANLAr söyledin hay si*iym seni e mi SONRA BEN AFFEDİKLCEKMİŞM YAHI DEFOL DEFFFFOOOOL BİDAHADA KARŞIMA ÇKMA Sİ*İMDE DĞLSN TAMAM MI SAKIN GELMEYE DE

• ne kadar terbiyesiz ve çirkef oluyorsun inanamıyorum, bırak bendeki seni dahada kirletmeden, hoşçakal

• KALKMA YALVARMAK İÇİN UMRUMDA DĞLSN AHAHAH

0 Haykırış :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...