11 Ocak 2010 Pazartesi

Ruh Kanseriyim

Sen değimliydin ne zaman canım sıkkın olsa geçiştirip hadi benle ilgilen, güzel söz söyle diyen? Sen değimliydin ne zaman bir sebepten ötürü canım sıkılsa senle ilgilenemesem, ilgiyi kendine asılanlarda arayan ki bu sebepten ötürü benle birlikteyken defalarca benden habersiz “bekâr” olarak myspace açan? Söylesene sen değimliydin o bana asılıyor şu bana asılıyor diye bana bile demene rağmen o kişilerle görüşmeye devam eden? Bide gelmiş bana mı diyorsun aranıyorsun diye? Kusura bakma ama o kadar ilgi düşkünüsün ki yetemedim sana. Sana ne küfürü ettim ben, tek dediğim ima yoluyla yaptığın şeylerden vazgeçirmekti seni. Oraya buraya fotoğraflarını yükleyen sendin sonuç olarak ve senle aynı eylemi yapan başkaları içinde senin dediklerinde ortada. Öteki yandan bana ettiğin küfürler hakaretler aşağılamalar ortada. Ki 3.kişileri çok sevdiğinden onlara da aşağılattırdın. Nitekim daha yeni tanıştığın kız gelip bana orospu çocuğu diyebiliyorsa ve buna rağmen sen bu kişiyi savunabiliyorsan, diyecek bir şey kalmıyor geriye. Bencilsin diyorsun ya evet bencilim, son 3 aydır bencilim, kullandığım ilaçlar sağolsun. Senin 1 ay bile katlanamadığın bencilliğe ben aylarca katlanıp sindirdim. Şu an sorsam ne bilirsin 2 yıl boyunca neler çektiğimi, hissettiğimi? Gurur mu bıraktın bende, saygı mı gösterdin bana? Aramızda olan biten her şeyi 3. kişilere açmaya meraklı olan sen değimliydin de bana diyorsun 3.kişilere sattın beni diye? Sen değimliydin sebepsiz yere insanlara profilimden küfredip, uzaklaştıran? Sen değimliydin beni bana mahkûm etmeye çalışan? Sebepsiz yere arkadaşlarımı benden uzaklaştırmana karşı onları kaybetmek istememem miydi beni kötü yapan? Sen değimliydin sana asılanların seni öpmeye çalıştığını yüzsüzce gelip bana anlatan? Aşağılattırdın, küfür ettirdin diyorsun ya? Maalesef herkes benim gibi erdemli olamıyor yediği küfürlere karşılık. Kendin sebep olduğun şeylerin cezasını bana çektirdin hep, bana ödettin faturasını tâki yeter artık dememe kadar. Senin yüzünden bileğimi kestim dedim, banane o senin psikolojik sorunun dedin. Dün ettiğin laflar yüzünden çalışamadım sınava giremedim dedim, banane okul hayatınla aşk hayatını birbirine karıştırmasaydın dedin. Kavgamızın ardından kendimi yerden yere vurdum yaraladım, vakit oldu düştüm bayıldım, banane dedin, psikiyatra gittim ilaç kullanmaya başladım 1 gram sorumluluk duygusu duymadın. Bide bana gelmiş hala kendini benim yerime koyamadın, sana göre hep sen vardın diyorsun ya helal olsun. Diyecek o kadar çok şeyim var ki, artık kafam allak bullak, senle yaşadıklarımız çözülmesi imkânsız bir ip yumağından farksız, içinden çıkamıyorum senin, bittim, yoruldum… Artık bitti cümlelerim, kalmadı kelimelerim…

0 Haykırış :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...