5 Ağustos 2010 Perşembe

Boşver sorma beni... (v2)

Boş ver sorma beni... Nasılsın deme bana, sorma son günlerde neler yaptığımı… Boş ver beni... Bugüne kadar nasıl sormadan dayandıysan bundan sonrada dayan, sorma nasıl olduğumu, söyleyemem, anlatamam nasıl olup neler hissettiğimi. Onun için boş ver sorma bana nasılsın diye… Ben yine bakarım bir şekilde başımın çaresine, bir şekilde alışırım sensizliğe… Bir yolunu bulurum elbet… Boş ver beni, sorma nasılsın diye, merak etme beni daha öncede etmediğin gibi… Ağlama benim için, dökme o kıymetli gözyaşlarını, ben fazlasıyla döküyorum zaten bide sen dökme benim için, bırak kalsınlar seninle, kıyamam senden kopan her bir parça için… Bu saatten sonra dökme benim için o yaşları, artık silmek için yanına gelemem, yanındaykense silmek için dokunamam gözyaşlarına, kırılırlar. Cesaret edemem dokunmaya hele ki her şey bitti demenden sonra, yaklaşamam yanına, bakamam gözlerine, yanında gözyaşlarına boğulmayı göze alamam, yapamam bu deliliği… Onun için sorma beni, boş ver, sorma nasılsın diye… Beni boş ver bundan sonra sadece seni konuşalım, yaptıklarından bahsedelim, senin dertlerine çözüm bulalım, senin sevinçlerini kutlayalım, senin planlarından bahsedelim, senin doğum gününün kutlayalım. Boş ver beni, bu saatten sonra hiç mevzubahis etmeyelim beni. Ne yaptığımı, ne yapacağımı sorma bana bu yüzden, doğum günümüde boş ver, hatırlama eğer gelirse de aklına, onuda kutlamayalım, her şey gibi onuda ben hallederim, kutlarım her şeyde olduğu gibi bir başıma. Yorma sen kendini beni düşünerek, ben erkeğim ya bakarım başımın çaresine, bulurum elbet her şey gibi onunda bir yolunu. Onun için boş ver beni, sorma son günlerde neler yaptığımı, sorma gurbet elde aç olup tok olmadığımı, boş ver sorma beni, boş ver sorma bu saatten sonra daha önce sormadığın gibi, yine sorma… Sanki soracakmışsın gibi kalsın, bırak böyle bileyim. Bari bunu için dökmeyeyim gözyaşları, boş ver hiçbir şeyi sormadığın gibi bunuda sorma, boş ver beni… Unut ne çok sevdiğimi…


N.Orkun Çeviker

0 Haykırış :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...