19 Ağustos 2010 Perşembe

Kantar

Öğrendim ki adınmış ...........
Seni görünce kalmadı dişimde tartar
Götünün maşallahı var, gergedan kadar
Boşuna uğraşma, bulamazsın kendini tartacak kantar

İlk görüşten anlamıştım, sanki sansar
Sevimli görünmeye çalışsan neye yarar
Kevaşe desem emin ol iltifat kaçar
Senin gibi görmedim hayatımda ben kaşar

Nasıl buluyorsun o göte girecek hıyar
Emin ol görünce adamın midesi kalkar

Olmuşsun deli gibi hıyar arar
Bi bira ısmarlayan herkes önce dayar,
Gerisini biliyorsun 2 günde 5 kişi kayar
Ama tatmin olamazsın tüm cihan kayana kadar!

N.Orkun Çeviker

dipnot: eski bir bok yemeye bayılan bir 3. şahısa zamanında yazdığım şiir, notların arasından çıktı paylaşayım dedim. kelimeler kibarlaştırılmıştır :)

3 Haykırış :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...