7 Ağustos 2010 Cumartesi

YETER!

Neyim var neyim yoksa emdin sömürdün, ruhumu içtin seninmiş gibi, yaşama sevincimi emdin vücudumdan sana aitmiş gibi! Geriye içi boş bir beden bıraktın, öyle bir şey yarattın ki sonunda sen bile kabullenemedin bu yarattığın boşluğu! Tüm iyi niyetimi suistimal ettin, ipleri eline verdikçe istediğin gibi sürdün ilişkiyi vura çarpa! İki zır karakterdik; ya birbirimizi tamamiyle tamamlayacaktık, yada gitgide kopacaktık. Birbirimizi tamamlayabilmek elimizdeydi ama sen mahvettin herşeyi! Yoksun artık! Olmayacaksın da! Bunu kafana sok! Bir daha asla hayatıma sokmayacam seni, ruhumu kirletmene müsaade etmeyecem! Herşeyimi almana izin vermeyecem, maddi manevi tüketemeyeceksin beni! Git yoluna kimle nereye gideceksen git! Yeter! YETER! YETER!!! Nesin sen?! Kimsin sen?! Ne hakkın var hayatımın en güzel yıllarının içine etmeye:? Kimsin ki beni kontrol edebileceğini zannediyorsun! Defalarca kendimi çiğnedim şans verdim, ama yetti artık! Ne halin varsa gör, umurumda değilsin artık! Öyle ağzıma sıçıp sıçıp, sonrada 2 düzgün konuşup, herşeyin planladığın şekilde gitmesini bekleyecek kadar aptal olamazsın! Yada planını bu şekilde devam ettirebilmen için benim bu kadar salak olacağımı düşünemezsin! Hepiniz aynısınız, hiçbirinizin birbirinizden farkı yok! İlgi delisi ego manyakları! İyi oku bu satırları, bunlar daha ne ki, daha neler var söyleyemediğim! Yaşattığın onca boka rağmen, benim yinede söylemekten çekindiğim onca şey! Senin kadar düşüncesiz, empati kurmaktan yoksun, insanlığından şüphe duyduğum biri daha yok şu an! Çok yoruldum, çok! Bittim tükendim artık! Senin saçma sapan oyunlarına alet olmayacam daha fazla! Biliyorum daha önceden çok söyledim bunları ama bu defa son olacak! Sana demiştim! Şu an bulunduğumuz noktanın tek sorumlusu yalnızca sensin!! Gün gelecek bana yaşattıklarının, herşeyin pişmanlığını çekeceksin! Unutmayacam yaşattıklarını! Belki özleyecem ama emin ol içimde yarattığın öfkeyi, tiksinmeyi bastıramayacak hiçbişey! Şimdi bütün bunları iyice sok kafana! Bitti! BİTTİ! TAMAMEN BİTTİN! Ve sakın bu yazdıklarımı burnumdan getirebileceğini düşünmeyesin, bu fırsatı vermeyecem sana!

N.Orkun Çeviker

0 Haykırış :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...