22 Eylül 2010 Çarşamba

"Karma Felsefesi"mi, oda nedir ki?

Bugün karma felsefesinin koca bir yalandan ibaret olduğunu kendime bir kez daha kanıtlamak üzere bir şey yaptım. Bugüne kadar herkese iyilik yapmaya çalışan, herkesin iyiliğini düşünen, kimsenin arkasından atıp tutmayıp herkesle geçinmeye çalışan ben'in hayat tarafından karma felsefesi gereği ödüllendirilmesi ya da en azından dahada kötüye gitmemesi gerekirken; bu karma denen şey beni hep es geçmiştir. İyilik yap ki iyilik seni bulsun. Hani nerede? Uğradı da ben mi görmedim yoksa kapıda bir bakıp gerimi gitti? Bir parça huzur istemiştim karma denen arkadaştan, o ise gösterdi ama elletmedi, koklattı ama tattırmadı. Benimi deniyor diye dayandım defalarca, kendi kendimi susturdum, Çığlıklarımı yuttum her seferinde, tüm isyanlarımı içten içe haykırdım, ama sonunda değişen bir şey olmadı. Bi yerden aklımda kalmış bir laf var, hayatı değiştiremiyorsan sen değiş diye. İşte buradan yola çıkarak karma denen şeyin aslında olmayan bir olgudan ibaret olduğunu bir kez daha gösterecem kendime. Evet, bugün ne yaptığıma gelecek olursam da, bugün markette yaptığım alışveriş'in bir parçasını elimdeki poşete atıverdim, ve herhangi bir ücret ödemeden o şeye sahip oldum, hayatın bana bir şey vermeden bana sahip oluşu gibi. Kısaca bugün bir şey çaldım, belki de ilk kez bir şey çalıyorum, bilmiyorum. Bakalım bu davranışımdan ötürü karma beni cezalandıracak mı. Hem bu karma gerçek olsa bu ülkeyi yönetenler bu kadar rahat olabilirler miydi?

N.Orkun Çeviker


Düzeltme; Bugün 23 Eylül saat 16:35 'Karma Felsefesi' denen şey ile oynamaya başlamamdan 24 saat dahi geçmeden, acı bir darbe ile varlığını tüm bedenimin üzerine oturarak kanıtladı. Şimdi sorulması ve düşünülmesi gereken asıl soru şu ki; "Neden bu Karma iyilik yaptığın zaman varlığıyla kendini göstermez?" Yoksa iyilik yaptığımızda Karma'nın kendini gösterme şekli bu hayatta nefes alabiliyor oluşumuz mu? Yoruldum...

0 Haykırış :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...