17 Mayıs 2012 Perşembe

Herşey geçer, hayat kalır...


Daha önce bahsetmiş miydim hiç bilmiyorum ama bu zamana kadar su yüzüne çıkarmak istemediğim birşey varmış bildiğim. Oda ne kadar salak olduğum, gerçekten şaka falan değil yada bir iğneleme veyahut birilerine veya bir yerlere bir mesaj verme kaygısında değilim. Sadece bir başıma ben ve benim akıl almaz, son bulmaz salaklığım. Beni yiyip bitiren de aslında bu huyum, kimseden çekmedim kendimden çektiğim kadar. Bu salaklıkla nereye kadar nasıl varır, meçhul bir durum doğrusu. Uzun lafın kısası, neyse boşverin, zaten cümleye dökmekte dahi zorlanıyorum.

Demeyim diyorum ama yine ben ve değişmeyen 'Birgün...' ile başlayan o sonu uçsuz bucaksız olan cümlelerimden birini sarf etmekten alıkoyamıyorum kendimi. Herşey geçer, hayat kalır...

N.Orkun Çeviker

3 Haykırış :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...