23 Mart 2014 Pazar

Dehliz

Yine aynı dehlizin dibindeyim. Anlatamıyorum kendimi insanlara, o kadar ağır geliyor ki her şey. Bu yük, artık taşıyamayacağım bir hal aldı. Hiçbir şeyi unutulup, kapandığı yok, sadece isim değiştiriyorlar, farklı bir beden buluyorlar. Her şey gibi senide kaybetmek için buluyorum. Olmayan bir şeyin eksikliğinden, kaybettiğim bir şeyin eksikliğine terfi ediyorsun sende. Tarif edilemeyecek acılara gark ediyorsun ruhumu. Tamamıyla kaybolmuş durumdayım, aklım başımda değil, çıldıracak gibi oluyorum. Ruhum bedenimi cırmalıyor bedenime sığmıyorcasına. Tükeniyorum, içten içe tüketiyorum kendimi. Aklımdan kendime zarar vermekten başka şey geçiremez oluyorum. Oda yetmiyor, insanların, yakınlarımın tepki ve üzüntüleri beni daha çok üzecek diye onu da yapamıyorum. Başım belaya girsin istiyorum, zarar göreyim, fiziksel acı çekeyim. Belki bir nebze de olsa ruhumun çektiği bu acıyı susturabilirim. Ama nafile. Hayattan tek alabildiğim ruh kırıklığı. Ölmek, ölmek, bu kadar arzuyla düşlerken neden bu kadar zor.

Nevzat Orkun Çeviker

0 Haykırış :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...