23 Mart 2014 Pazar

Tesadüf

Tesadüf eseri yaşadığıma karar verdim. Zaten bu dünyaya gelirken de tesadüf eseri hayatta kalmışım. O zaman bırakacaklardı beni. Bilememişler. Hayatım o kadar tesadüfî ki, herkes için planı olduğuna inandığınız Tanrınızın benim hakkımda en ufak bir planı olmasa gerek. Defolu üretim gibi bir şeyim sanırım. En ağırı da bu hayattan ben tamamıyla vazgeçmiş olmama rağmen, aile gibi kutsal bir şeyi çiğneyemiyor oluşum. Az biraz vurdumduymaz olmalıydım, o da olmadı. Her ayna görüntümden, her günümden nefret ederek daha ne kadar ve nasıl yaşamam gerekiyor bilmiyorum. Çok yorgunum. Ve bu gece yine gözyaşı döküyorum, ertesi gün üzerine gülümseyen bir yüz ifadesi takınacağımı bilerek. Sanırım insanların acıma olan ilgisizliğinden daha çekilesi geliyor iyiymiş taklidi yaparak gizlenmek.

Nevzat Orkun Çeviker

0 Haykırış :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...